سیستم انتشار محتوا سیستم انتشار محتوا

گردهمایی مسئولین مدیریت گیلان

مدیر گیلان : تضمین موفقیت بانک در خودباوری روسای شعب نهفته است

در اولین گردهمایی مسئولین مدیریت گیلان که با حضور روسای شعب و دوایر استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار گردید مدیر گیلان با تشریح عملکرد سال 99از تلاش و کوشش همه همکاران در کسب توفیقات بدست آمده تقدیر و تشکر نمود .

به گزارش روابط عمومی گیلان زهرا صداقت علی با اشاره به برگزاری جلسه مدیران عالی بانک و موضوعات مطرح شده در آن جلسه شرایط کنونی بانک را شرایطی بسیار حساس دانست و تاکید کرد که همه همکاران با برنامه ریزی و تلاش مضاعف در راستای تحقق اهداف بانک در سال جاری گام بردارند.

وی با انعکاس سخنان مدیر عامل بانک اظهار داشت ؛ از جمله انتظارات دکتر شایان پیشتازی بانک مسکن در عرصه مسکن و ساختمان است که این مهم نیازمند برنامه ریزی هدفمند و عزم راسخ تمامی همکاران می باشد . زهرا صداقت نگاه مدیر عامل بانک به مسئولین شعبه را نگاه ویژه ای دانست و روسای شعب را بعنوان نماینده مستقیم مدیر عامل در پیشبرد اهداف بانک و ارایه خدمات مطلوب به مردم برشمرد.

کنترل و نظارت بر عملکرد همکاران در صف و ستاد از مهمترین مطالبی بود که مدیر گیلان بر آن تاکید داشت زهرا صداقت علی کنترل و نظارت را یکی از ارکان اصلی هر مجموعه برشمرد و اظهار داشت اهمیت این موضوع در نظام مالی و پولی بر کسی پوشیده نیست و می بایستی همه همکاران به آن اهتمام ورزند .

زهرا صداقت علی  جذب منابع صفر درصدی را یکی دیگر از اولویت های بانک دانست و تاکید کرد؛ با توجه به ظرفیت بانک و حمایت های همه جانبه اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک می توان انتظار داشت که منابع سرگردان حاصل از تعاملات مالی مردم جذب بانک شده و با هدایت اینگونه منابع  نقش کلیدی را در رونق تولید بخش مسکن و ساختمان ایفا نماییم .

مدیر گیلان کاهش اتکا به منابع کلان ،رعایت بهداشت اعتباری و پیگیری وصول مطالبات را از دیگر دغدغه های  مدیران عالی بانک دانست و با اشاره به اهمیت و جایگاه این موارد  روسای شعب را به پیگیری و محقق نمودن اهداف این بخش ها  تشویق نمود .

زهرا صداقت علی حمایت از صنایع وابسته به بخش مسکن و ساختمان را یکی از مهمترین سیاست های سال جاری بانک دانست و اظهار داشت که روسای شعب با شناسایی مشتریان این بخش تمام تلاش خود را در پشتیبانی نیاز های آنان معطوف دارند و از اینگونه از مشتریان یک مشتری وفادار سازند .

 

مدیر گیلان مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار همه کارکنان دانست و از تمامی روسای شعب و مسئولین مدیریت خواست که تمام تلاش خود را در حل مشکلات مردم بکار گیرند و زمینه ارتباط خوب مردم با بانک را فراهم سازند .

معاونین مدیر نیز در این گردهمایی با بیان مطالبی در زمینه مباحث مالی و اعتباری توصیه نمودند تا روسای شعب ضمن رعایت دستورالعمل ها نسبت به کنترل و نظارت اجرای آن در شعب دقت لازم را لحاظ کنند و از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف و بهره وری بانک استفاده نمایند .

آخرین بروزرسانی 1400/4/14

مقاله ها مقاله ها

مقاله ها

اسناد
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
نام اندازه دانلودها اعمال
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.
در این پوشه هیچ لینکی تعریف نشده است.