جشن 1000میلیاردی شعبه بلوار امام رشت
مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی با حضور در جشن پیوستن شعبه بلوار امام رشت به باشگاه شعب 1000 میلیاردی بانک مسکن اظهار داشت: تکنولوژی ابزار موفقیت است و نه دلیل موفقیت .
رحمتیان مهمترین دلیل موفقیت شعب را ارتباط موثر کارکنان با مراجعین دانست و خاطرنشان کرد: با حفظ حرمت بزرگی جایگاه اجتماعی مشتریان ، در زمان حضورشان در پشت باجه های شعب به منظور اطلاع رسانی خدمات بانک ، مانند یک کودک نوآموز با انها مراوده نمایید.
وی افزود: باید مخاطبانتان را در دیدگاه خود بزرگ شمرده و از نظر دانش بانکی در حد دانش آموز پایه اول ابتدایی بدانید و مانند یک معلم کاردان و با حوصله که حروف الفبا را توضیح می دهد به تشریح محصولات بانک پرداخته و این رویه را با انضباط و خوشرویی ادامه دهید.
مدیر شعب استان گیلان- حسن نوروزی- نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش مسیولین و کارکنان شعبه خواستار تداوم تلاشها در بخشهای مختلف شد و خاطرنشان کرد: بدست آوردن موفقیت نیازمند تلاش و حفظ و ارتقای آن نیازمند تلاش بیشتر و با برنامه است .
رییس شعبه بلوار امام رشت نیز پس از ارایه آمار عملکرد شعب در دوره حضورشان درشعبه ؛ درک و قبول اهداف تعیین شده ، برنامه ریزی منظم و طراحی راهکارهای مختلف به منظور رسیدن به آن اهداف و انتخاب مناسبترین راه بطوریکه کمترین هزینه و بیشترین بهره وری را برای سازمان داشته باشد.و پی گیری مسیر انتخاب شده را از عوامل موثر در کسب این موفقیت دانست و گفت: شناسایی بازار هدف و مشتریان قدیمی که رابطه شان با بانک قطع یا محدود شده بود با حضور در محل کارشان و اختصاص زمان لازم جهت استماع خواسته ها و نظراتشان و همچنین ارایه خدمات ویژه به مشتریان هدف و جدید شعبه و اعتمادسازی مجدد در نزد آنان از اقدامات خاص شعبه بوده است.
علی اسحاقی افزود:توجه، احترام، روابط مناسب و موثر ، سرعت بخشی در ارایه خدمات هرچه بهتر به تمامی مشتریان خرد و کلان خصوصا دارندگان حساب جاری در سرلوحه کار همکاران شعبه قرارگرفت همچنین قاطعیت در پاسخگویی به متقاضیان تسهیلات بدون سپرده خصوصا" مشارکت نیز باعث دلگرمی مشتریان و اطمینان بیشتر آنان گردید.
وی ،پیگیری روزانه و مستمر آمار منابع و معوقه خصوصا" منابع صفر درصدی و واریز و حساسیت بسیار بالا در برداشت مشتریان با منابع قابل توجه را از دیگر اقدامات مهم شعبه بلوار امام رشت عنوان کرد و افزود: برخورد صادقانه با مشتری و ارایه مشاوره دوستانه با دقت و توجه به نیازمندیها و اولویت های مشتری بطوریکه باعث وفادارسازی مشتریان گردد به همکاران تاکید شد و توسط آنان رعایت گردید.
رییس شعبه بلوار امام رشت ، تعامل بسیار مناسب و موثر همکاران صف و ستاد در کنار مطلع بودن و تسلط کامل همه همکاران بر دستورالعملها و بخشنامه ها، ارزش نهادن به وقت مشتریان و توجه به خواسته های به حق ایشان ، ایجاد حس همدلی ، حس تعلق به بانک و مسیولیت پذیری را عوامل موثر بر موفقیت شعبه دانست و تاکید کرد:پایه ریزی روابط صمیمانه و دوستی بین همکاران که با فراهم ساختن محیطی مطمین و آرام ، بازده کاری پرسنل را افزایش داده و علاوه بر رضایت خودشان رضایتمندی مشتریان را نیز به دنبال داشته است.