جشن 1000میلیاردی شعبه بلوار امام رشت

رییس شعبه بلوار امام رشت در جشن 1000 میلیارد ریالی این شعبه، تعامل بسیار مناسب و موثر همکاران صف و ستاد در کنار مطلع بودن و تسلط کامل همه همکاران بر دستورالعملها و بخشنامه ها، ارزش نهادن به وقت مشتریان و توجه به خواسته های به حق ایشان ، ایجاد حس همدلی ، حس تعلق به بانک و مسیولیت پذیری را عوامل موثر بر موفقیت شعبه دانست و تاکید کرد:پایه ریزی روابط صمیمانه و دوستی بین همکاران که با فراهم ساختن محیطی مطمین و آرام ، بازده کاری پرسنل را افزایش داده و علاوه بر رضایت خودشان رضایتمندی مشتریان را نیز به دنبال داشته است.

مشاور مدیرعامل در امور منابع انسانی با حضور در جشن پیوستن شعبه بلوار امام رشت به باشگاه شعب  1000 میلیاردی  بانک مسکن  اظهار داشت: تکنولوژی ابزار موفقیت است و نه دلیل موفقیت .

رحمتیان مهمترین دلیل موفقیت شعب را ارتباط موثر کارکنان با مراجعین دانست و خاطرنشان کرد: با حفظ حرمت بزرگی جایگاه اجتماعی مشتریان ، در زمان حضورشان در پشت باجه های شعب به منظور اطلاع رسانی خدمات بانک ، مانند یک کودک نوآموز با انها مراوده نمایید.

وی افزود: باید مخاطبانتان را در دیدگاه خود بزرگ شمرده و از نظر دانش بانکی در حد دانش آموز پایه اول ابتدایی  بدانید و مانند یک معلم کاردان و با حوصله که حروف الفبا را توضیح می دهد به تشریح محصولات بانک پرداخته و این رویه را با انضباط و خوشرویی ادامه دهید.

مدیر شعب استان گیلان- حسن نوروزی- نیز در این آیین ضمن تقدیر از تلاش مسیولین و کارکنان شعبه خواستار تداوم تلاشها در بخشهای مختلف شد و خاطرنشان کرد: بدست آوردن موفقیت نیازمند تلاش و حفظ و ارتقای آن نیازمند تلاش بیشتر و با برنامه است .

رییس شعبه بلوار امام رشت نیز پس از ارایه آمار عملکرد شعب در دوره حضورشان درشعبه ؛ درک و قبول اهداف تعیین شده ، برنامه ریزی منظم و طراحی راهکارهای مختلف به منظور رسیدن به آن اهداف و انتخاب مناسبترین راه بطوریکه کمترین هزینه و بیشترین بهره وری را برای سازمان داشته باشد.و پی گیری مسیر انتخاب شده را از عوامل موثر در کسب این موفقیت دانست و گفت: شناسایی بازار هدف و مشتریان قدیمی که رابطه شان با بانک قطع یا محدود شده بود با حضور در محل کارشان و اختصاص زمان لازم جهت استماع خواسته ها و نظراتشان و همچنین ارایه خدمات ویژه به مشتریان هدف و جدید شعبه و اعتمادسازی مجدد در نزد آنان از اقدامات خاص شعبه بوده است.

علی اسحاقی افزود:توجه، احترام، روابط مناسب و موثر ، سرعت بخشی در ارایه خدمات هرچه بهتر به تمامی مشتریان خرد و کلان خصوصا دارندگان حساب جاری در سرلوحه کار همکاران شعبه قرارگرفت همچنین قاطعیت در پاسخگویی به متقاضیان تسهیلات بدون سپرده خصوصا" مشارکت نیز باعث دلگرمی مشتریان و اطمینان بیشتر آنان گردید.

وی ،پیگیری روزانه و مستمر آمار منابع و معوقه خصوصا" منابع صفر درصدی و واریز و حساسیت بسیار بالا در برداشت مشتریان با منابع قابل توجه را از دیگر اقدامات مهم شعبه بلوار امام رشت عنوان کرد و افزود: برخورد صادقانه با مشتری و ارایه مشاوره دوستانه با دقت و توجه به نیازمندیها و اولویت های مشتری بطوریکه باعث وفادارسازی مشتریان گردد به همکاران تاکید شد و توسط آنان رعایت گردید.

رییس شعبه بلوار امام رشت ، تعامل بسیار مناسب و موثر همکاران صف و ستاد در کنار مطلع بودن و تسلط کامل همه همکاران بر دستورالعملها و بخشنامه ها، ارزش نهادن به وقت مشتریان و توجه به خواسته های به حق ایشان ، ایجاد حس همدلی ، حس تعلق به بانک و مسیولیت پذیری  را عوامل موثر بر موفقیت شعبه دانست و تاکید کرد:پایه ریزی روابط صمیمانه و دوستی بین همکاران که با فراهم ساختن  محیطی مطمین و آرام ، بازده کاری پرسنل را افزایش داده و علاوه بر رضایت خودشان رضایتمندی مشتریان را نیز به دنبال داشته است.

 

Last Updated 1397/3/31