مدیر شعب استان گیلان: افزایش 3 درصدی سهم بانک مسکن از منابع استان گیلان نشان دهنده سیاستهای موثر مدیران ارشد بانک و تلاش همکاران و حفظ نظام مشتری مداری است.

مدیر شعب استان گیلان: افزایش 3 درصدی سهم بانک مسکن از منابع استان گیلان نشان دهنده سیاستهای موثر مدیران ارشد بانک و تلاش همکاران و حفظ نظام مشتری مداری است.

زهرا صداقت علی در نشست مشترک روسای شعب و دوایر مدیریت که همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به منظور تبیین اهداف و همچنین معارفه معاون مالی و فناوری این مدیریت انجام شد؛ ضمن تبریک و شادباش به فعالین عرصه بانکداری و کارکنان خدوم بانک مسکن، با اشاره به افزایش سهم بانک مسکن از منابع در اختیار 12 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان خاطرنشان کرد: در مقایسه درصد منابع جذب شده بانکها در چهارماهه سالجاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته 4درصد کاهش یافته ودر صورتیکه بانک مسکن 3 درصد افزایش سهم داشته واین نشان دهنده سیاستهای موثر اخذ شده توسط مدیران محترم ارشد بانک، تلاش همکاران و حفظ نظام مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع می باشد.

زهرا صداقت علی در نشست مشترک روسای شعب و دوایر مدیریت که همزمان با هفته بانکداری اسلامی و به منظور تبیین اهداف و همچنین معارفه معاون مالی و فناوری این مدیریت انجام شد؛ ضمن تبریک و شادباش به فعالین عرصه بانکداری و کارکنان خدوم بانک مسکن، با اشاره به افزایش سهم بانک مسکن از منابع در اختیار 12 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانکهای استان گیلان خاطرنشان کرد: در مقایسه درصد منابع جذب شده  بانکها در چهارماهه سالجاری  نسبت به دوره مشابه سال گذشته 4درصد کاهش یافته ودر صورتیکه   بانک مسکن 3 درصد افزایش  سهم داشته واین   نشان دهنده سیاستهای موثر اخذ شده توسط مدیران محترم ارشد بانک، تلاش همکاران و حفظ نظام مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع می باشد.

وی در تبیین سیاستهای آینده این مدیریت ،  بر استمرار روند فعالیتهای کمیته انتصابات با سیاست پایش عملکرد پرسنل و انتصاب پایوران براساس شایسته سالاری تاکید کرد.

مدیر شعب استان گیلان با تاکید بر اجرای دوره آموزشی جهت ارتقای دانش و مهارتهای شغلی و تخصصی همکاران افزود: برگزاری این دوره ها در اثربخشی عملکرد همکاران تاثیر مطلوبی دارند.

صداقت علی خاطرنشان کرد: تمرکز در بخش وصول مطالبات ، پیگیری مستمر و برگزاری منظم جلسات کارگروه وصول مطالبات در ستاد و شعب ، مشارکت تمامی همکاران در امر وصول مطالبات ، پیگیری مطالبات دانه درشت و تعیین تکلیف اموال تملیکی جهت بهبود ریسک اعتباری مورد تاکید می باشد.

وی در ادامه اظهارداشت: تاکید بر تلاش در جذب منابع به ویژه منابع ارزان قیمت، همچنین کاهش ریسک اتکای به منابع ناپایدار و گران ، بازاریابی جهت جذب منابع با توجه به محصولات موجود بانک ؛ همچنین تعادل بین منابع و مصارف وپرداخت تسهیلات با رعایت بهداشت اعتباری  از اولویتهای بانک می باشد.

مدیر شعب استان گیلان ، برگزاری جلسات فصلی روسای شعب و جلسات ارزیابی عملکرد را اقداماتی موثر در جهت تقویت روحیه هم اندیشی و عملکرد گرایی همکاران عنوان کرد و افزود: مدیریت بهینه هزینه ها و   دریافت کارمزد در خدمات بانک اهمیت ویژه ای دارد و  فعالیت موثر در خدمات کارمزد محور موجب افزایش درآمدها می گردد.

صداقت علی بر اهمیت مطالعه دستورالعملها و بخشنامه ها و آمادگی لازم تمامی همکاران شعب ، جهت شرکت در آزمون سنجش شغلی در نیمه اول مهر تاکید کرد

مدیر شعب استان گیلان در ادامه با معرفی جناب آقای ذبیحی - معاون مالی و فناوری مدیریت – بعنوان همکار پرتلاش سازمان ، ابراز امیدواری نمودند تا با بهره گیری از تجربیات ارزنده ایشان  ، حضورشان برای استان گیلان مفید و منشای خیر و برکت خواهدبود.

وی افزود: گردش شغلی در سازمان ، از ابزارهای موثر مدیریت اثر بخش می باشد و هدف گردش شغلی آشنایی با سیاستهای سازمان و اصلاح مهارتهای ویژه ، روشهای مدیریتی و نظارتی و در نهایت بهسازی عملکرد سازمانی می باشد.

صداقت علی در پایان  تداوم فعالیت تمامی همکاران با تلاش هدفمند در فضای همدلی و اعتماد و تعامل  را از عوامل موثر درتحقق اهداف مدیریت و ارتقای جایگاه بانک  اعلام نمودند.

در ادامه این نشست معاون اجرایی مدیریت گیلان نیز  خواستار وحدت رویه و ارایه رویکرد موثر در وصول مطالبات ، تاکید بر تملیک املاک و تعیین تکلیف مطالبات مشارکتی شد و بر توزیع اعتبارات بر اساس رویکرد جدید و تفویض اختیار پرداخت اعتبار جعاله ، خرید کالا و مرابحه عام با رعایت ضریب 90 درصدی پرداخت تسهیلات در سرفصل مسکن  به شعب تاکید کرد.

سید محسن موسوی افزود: برگزاری جلسات ماهانه بخشنامه خوانی ، رعایت قوانین پولشویی و توجه به نظم بصری با رعایت اخلاق حرفه ای و تسلط بر دانش روز بانکی و با استفاده از تجربیات کاری از سایر اقدامات تاثیرگذار در کسب  و ارتقای جایگاه مدیریت می باشد.

در پایان این نشست معاون جدید مالی و فناوری مدیریت گیلان پس از دریافت حکم از سوی مدیر محترم شعب استان با ابراز خرسندی از حضور در استان گیلان این مدیریت را از یکی مدیریتهای موفق و اثرگذار بانک دانست.

نوروز ذبیحی ،کسب موفقیتهای مدیریت گیلان را نشان دهنده عملکرد خوب بانک در استان عنوان کرد و افزود: امیدوارم با همکاری و همیاری مبتنی بر خرد جمعی و مشارکت همکارانم در راستای پیشبرد اهداف بانک عملکرد خوب و قابل قبولی ارایه دهیم و سربلند و روسفید از عهده این مسیولیت برآیم.

Last Updated 1397/7/28