در گردهمایی ارزیابی عملکرد بانک

رتبه اول بیشترین درصد شعب در منطقه سبز از آن گیلان شد.

به گزارش روابط عمومی گیلان در این گردهمایی که با حضور روسای شعب و مسئولان مدیریت برگزار شد مدیر شعب استان ضمن تبریک کسب جایگاه سبز و رتبه سوم ارزیابی عملکرد در 6ماهه اول سال 1398، تلاش همه همکاران را ستودنی و مایه مباهات دانست. 
زهرا صداقت علی در ادامه کسب رتبه اول در 4شاخص بیشترین درصد تحقق هدف(76درصد ) با قرار گرفتن 38شعبه در منطقه سبز،متوسط روزانه سپرده ممتاز ،متوسط روزانه حساب مسکن جوانان ،متوسط تعداد تراکنش خودپرداز و همچنین کسب رتبه سوم آزمون سنجش شغلی و وجود 8شعبه استان دربین 100شعبه برتر کشور را از دیگر موفقیت های مدیریت گیلان در این دوره از ارزیابی عملکرد بانک برشمرد که نتیجه تلاش جمعی و هدفمند، پیگیری مستمر فعالیت های شعب و عملکرد خوب استان در تمامی بخش ها بوده است .
 وی کسب موفقیت و ارتقای جایگاه مدیریت در این دوره را مرهون همراهی و همدلی تمامی کارکنان دانست و اظهار داشت :حفظ جایگاه و  ادامه روند کنونی و همچنین کسب نتایج بهتر در دوره های آتی ارزیابی عملکرد دور از دسترس نبوده و می توان با کوشش و همکاری بیشتر کارکنان صف و ستاد و پتانسیل موجود در استان به این مهم دست یافت .
زهرا صداقت علی جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات را از اولویت ها و دو ارکان پایداری بانک برشمرد و از روسای شعب خواست تا با استفاده از پتانسیل همکاران شعب ، تلاش بیشتری در راستای اهداف بانک در این بخش ها انجام شود .وی در ادامه با اشاره به بازاررقابتی موجود ، به بازاریابی از محصولات جدید بانک اشاره و اظهارداشت : اگر به فکر بازاریابی هستیم قطعا باید رفتار تاثیر گذاری بر مشتریان بانک داشته باشیم .  
مدیر شعب گیلان در ادامه تاکید کرد ؛ موفقیت های بدست آمده نباید ما را از چالش های موجود دور و غافل نماید تا باعث عدم تلاش در افزایش جذب منابع، پیگیری کاهش مطالبات و همچنین عدم توجه در سایر بخش ها گردد.  
زهرا صداقت علی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح اقدام ملی اشاره نموده و آن را یکی دیگر از طرح های بزرگ دولت در بخش مسکن دانست و اظهار داشت :با عنایت به تاکید مدیر عامل محترم بانک بر اهمیت طرح اقدام ملی و نقش بانک در همراهی دولت در اجرای این طرح ، تعامل خوب همکاران با ادارات ذیربط و تسریع در فرایند اجرای این طرح می تواند برگ زرین دیگری بر افتخارات بانک باشد .
مدیر شعب گیلان در پایان از روسای شعب درخواست نمود که با توجه به شرایط جامعه، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار خود قرار داده و در تسریع روند ارایه خدمات و کاهش مشکلات مردم تلاش بیشتری نمایند .
در بخش دیگری از این گردهمایی نیز  معاونین اجرایی و مالی و فناوری مدیریت به تشریح ابهامات سیاست اعتباری ،ضمانت نامه و شاخص های ارزیابی عملکرد پرداختند و به سوالات همکاران در این بخش ها پاسخ دادند.
این گردهمایی با تقدیر از شعب و همکاران برتر و اهدا هدایای بازنشستگان به پایان رسید .


 

Last Updated 1398/10/4