Asset Publisher Asset Publisher

در گردهمایی ارزیابی عملکرد بانک

رتبه اول بیشترین درصد شعب در منطقه سبز از آن گیلان شد.

به گزارش روابط عمومی گیلان در این گردهمایی که با حضور روسای شعب و مسئولان مدیریت برگزار شد مدیر شعب استان ضمن تبریک کسب جایگاه سبز و رتبه سوم ارزیابی عملکرد در 6ماهه اول سال 1398، تلاش همه همکاران را ستودنی و مایه مباهات دانست. 
زهرا صداقت علی در ادامه کسب رتبه اول در 4شاخص بیشترین درصد تحقق هدف(76درصد ) با قرار گرفتن 38شعبه در منطقه سبز،متوسط روزانه سپرده ممتاز ،متوسط روزانه حساب مسکن جوانان ،متوسط تعداد تراکنش خودپرداز و همچنین کسب رتبه سوم آزمون سنجش شغلی و وجود 8شعبه استان دربین 100شعبه برتر کشور را از دیگر موفقیت های مدیریت گیلان در این دوره از ارزیابی عملکرد بانک برشمرد که نتیجه تلاش جمعی و هدفمند، پیگیری مستمر فعالیت های شعب و عملکرد خوب استان در تمامی بخش ها بوده است .
 وی کسب موفقیت و ارتقای جایگاه مدیریت در این دوره را مرهون همراهی و همدلی تمامی کارکنان دانست و اظهار داشت :حفظ جایگاه و  ادامه روند کنونی و همچنین کسب نتایج بهتر در دوره های آتی ارزیابی عملکرد دور از دسترس نبوده و می توان با کوشش و همکاری بیشتر کارکنان صف و ستاد و پتانسیل موجود در استان به این مهم دست یافت .
زهرا صداقت علی جذب منابع ارزان قیمت و وصول مطالبات را از اولویت ها و دو ارکان پایداری بانک برشمرد و از روسای شعب خواست تا با استفاده از پتانسیل همکاران شعب ، تلاش بیشتری در راستای اهداف بانک در این بخش ها انجام شود .وی در ادامه با اشاره به بازاررقابتی موجود ، به بازاریابی از محصولات جدید بانک اشاره و اظهارداشت : اگر به فکر بازاریابی هستیم قطعا باید رفتار تاثیر گذاری بر مشتریان بانک داشته باشیم .  
مدیر شعب گیلان در ادامه تاکید کرد ؛ موفقیت های بدست آمده نباید ما را از چالش های موجود دور و غافل نماید تا باعث عدم تلاش در افزایش جذب منابع، پیگیری کاهش مطالبات و همچنین عدم توجه در سایر بخش ها گردد.  
زهرا صداقت علی همچنین در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح اقدام ملی اشاره نموده و آن را یکی دیگر از طرح های بزرگ دولت در بخش مسکن دانست و اظهار داشت :با عنایت به تاکید مدیر عامل محترم بانک بر اهمیت طرح اقدام ملی و نقش بانک در همراهی دولت در اجرای این طرح ، تعامل خوب همکاران با ادارات ذیربط و تسریع در فرایند اجرای این طرح می تواند برگ زرین دیگری بر افتخارات بانک باشد .
مدیر شعب گیلان در پایان از روسای شعب درخواست نمود که با توجه به شرایط جامعه، مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را در اولویت کار خود قرار داده و در تسریع روند ارایه خدمات و کاهش مشکلات مردم تلاش بیشتری نمایند .
در بخش دیگری از این گردهمایی نیز  معاونین اجرایی و مالی و فناوری مدیریت به تشریح ابهامات سیاست اعتباری ،ضمانت نامه و شاخص های ارزیابی عملکرد پرداختند و به سوالات همکاران در این بخش ها پاسخ دادند.
این گردهمایی با تقدیر از شعب و همکاران برتر و اهدا هدایای بازنشستگان به پایان رسید .


 

Last Updated 1398/10/4