تقدیر از بازاریابان برتر مدیریت شعب استان گیلان

از بازاریابان برتر مدیریت شعب استان گیلان تقدیر شد.

تقدیر از بازاریابان برتر مدیریت شعب استان گیلان

مدیر شعب استان گیلان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در بین ارایه‌کنندگان خدمات بیش از هر چیز تفاوت در نحوه تعامل و ارایه خدمات به مشتریان وجود دارد ، خاطرنشان کرد: مشتریان ترجیح می‌دهند در بانکهایی سپرده گذاری کنند که در کنار روابط تجاری مطلوب، به آنان و تمایلاتشان توجه خاصی نشان داده شده و شرایط مناسب برای ایجاد درک مثبت و متقابل را در محیطی مساعد فراهم آورند و از این منظر کار تیمی و هماهنگ بین کارکنان بستر شایسته‌ای برای تولید هم‌افزایی مورد لزوم سازمان‌ را به وجود آورند.

مدیر شعب استان گیلان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی در بین ارایه‌کنندگان خدمات بیش از هر چیز تفاوت در نحوه تعامل و ارایه خدمات به مشتریان وجود دارد ، خاطرنشان کرد: مشتریان ترجیح می‌دهند در بانکهایی سپرده گذاری کنند که در کنار روابط تجاری مطلوب، به آنان و تمایلاتشان توجه خاصی نشان داده شده و شرایط مناسب برای ایجاد درک مثبت و متقابل را در محیطی مساعد فراهم آورند و از این منظر کار تیمی و هماهنگ بین  کارکنان  بستر شایسته‌ای برای تولید هم‌افزایی مورد لزوم سازمان‌ را به وجود آورند.

حسن نوروزی افزود: در دنیای رقابتی امروز، توجه به اخلاق ، حلقه مفقوده ایست  که رعایت آن ، بانک  مسکن را سرآمد  بانکداری  اخلاق  مدار و  شایسته  بیشترین  میزان  اعتماد مردم و  مسیولان  نموده است و پرسنل شعب به عنوان  اولین و کارآمد  ترین عضو  مجموعه  بانک  در ارایه  خدمت  هستند  و بی شک  توان  مذاکره  و اعتقاد  به  اعتلای  نام  بانک  مسکن  از مهمترین شاخصه  های  بازاریابی در میان  این   قشر  از همکاران  است .

در این آیین از آقایان جابر غلامی - رییس شعبه ونوس بندر انزلی ، احسان علیدوست - رییس محترم شعبه 22 بهمن رشت ،  رضا روحی - معاون شعبه گلسار رشت ، رضا ریسمانتاب ثانی - همکار محترم شعبه مرکزی بندرانزلی و  محمد صادق یحیی پور - همکار محترم شعبه رودسر به عنوان موثر ترین عوامل رشد بازاریابی  و درآمد زایی مدیریت گیلان در 6 ماهه نخست سالجاری و به عنوان  یکی از حایزین  رتبه  برتر  در میان  بازاریابان استان تقدیر و هدایایی به آنان اهدا شد.

آخرین بروزرسانی 1396/9/27