تازه های اخبار تازه های اخبار

همایش فصلی روسای شعب و دوایر مدیریت گیلان

مدیرشعب استان گیلان: توفیقات کسب شده در استان گیلان مرهون تعامل زیبا و کاهش فاصله بین صف و ستاد است.

مدیر شعب استان گیلان در گردهمایی فصلی روسای شعب این مدیریت که به منظور بررسی نتایج  عملکرد 6 ماهه نخست سالجاری شعب استان برگزار گردید ، ضمن ابلاغ پیام مدیرعامل محترم بانک و تقدیر از عملکرد مطلوب شعب استان به تشریح برنامه ها و اقدامات مورد انتظار در کلیه بخشهای مورد فعالیت پرداخت و بر رصد نمودن رفتار بازار و فعالان بخش مسکن ، پیگیری مستمر اهداف ابلاغی، علی الخصوص جذب منابع صفردرصدی و ممتاز ، صندوق مسکن یکم، اعطای تسهیلات در بخش مسکن با رعایت ضوابط و مقررات بهداشت اعتباری و اعتبار سنجی دقیق مشتریان ؛ همچنین توجه ویژه روسای شعب بر روند وصول مطالبات و پایش عملکرد همکاران در این بخش تاکید نمود و چالش جدی عملکرد استان را وصول مطالبات غیر جاری برشمرده و خواستار اهتمام جدی در برنامه ریزی و اقدامات موثر و استفاده از سامانه های طراحی شده در وصول مطالبات که با رویکرد پایش عملکرد فردی همکاران در شعب طراحی گردید شد.

حسن نوروزی با اشاره به تعاملات خوب صف و ستاد در استان ، رعایت اخلاق حرفه ای توسط کلیه همکاران و ایجاد وحدت رویه در پیاده سازی سیاستها و نظارت دقیق روسای شعب بر روند فعالیتها را خواستار و توفیقات کسب شده در استان را مرهون تعامل زیبا و کاهش فاصله صف و ستاد دانست.

معاون مالی و فناوری مدیریت گیلان نیز در این جلسه ضمن تشریح فرآیند ارزیابی عملکرد شعب استان  و اعلام نتایج مطلوب کسب شده در سه دوره ارزیابی عملکرد ، ضمن قدردانی از تلاش و مساعدت همکاران در کسب این موفقیت، عنوان داشت: پس از ارزیابی های صورت پذیرفته  در نیمه نخست سالجاری ، مدیریت گیلان با  تحقق اهداف 66 درصدی شعب استان در شاخصهای قابل بررسی ارزیابی عملکرد  ؛ با عملکرد موفق 34 شعبه در وضعیت مطلوب قرار گرفت، که امیدواریم تا با همت و تلاش مضاعف همکاران در نیمه دوم سالجاری نیز شاهد موفقیت تمامی 50 شعبه استان،  در دوره های آتی ارزیابی عملکرد بانک باشیم.

زهرا صداقت علی با تاکید بر اینکه ایمان و باور ما در ابتدای هر مسیولیت دشواری ، تنها عاملی است که موفقیت نهایی مان را تضمین می کند ، به ارایه آمار مقایسه ای شعب و مدیریت در شاخصهای گوناگون پرداخت و   اظهارداشت: این مدیرت با رشد 22 درصدی منابع موفق به تحقق 131 درصدی اهداف خود شده توانست رتبه اول تحقق اهداف را در بین مدیریتهای هم درجه کسب نماید .

در ادامه این نشست نیز معاون اجرایی مدیریت با تشریح مسایل اعتباری و وصول مطالبات استان ضمن رونمایی از سامانه تحت وب پایش وصول مطالبات اظهارداشت: با توجه به احساس نیاز این مدیریت به پایش و پیگیری روند وصول مطالبات شعب این سامانه با همفکری و تلاش همکاران راه اندازی گردید تا از این پس شاهد کسب نتایج بهتر در این زمینه باشیم.

سید محسن موسوی ضمن تاکید بر یکسان سازی و وحدت رویه عملکردی شعب در خصوص شرایط پرداخت تسهیلات ، اعتبار سنجی و حذف رسوب حسابجاری مشتریان ؛ از تلاش و همت تمامی همکاران تقدیر نمود و خواستار استمرار این روند با تاکید بر ارایه شیوه های صحیح  کنترلی و نظارتی، اعتبار سنجی و پولشویی  شد.

در پایان این همایش از روسای 34 شعبه برتر در ارزیابی عملکرد ، 4 همکار برتر ستاد و دایره امور اعتباری بعنوان دایره برتر مدیریت در نیمه نخست سال جاری با اهدا لوح تقدیر قدردانی گردید.

آخرین بروزرسانی 1396/4/12